lördag, mars 07, 2009

Tack for alla kommentarer!!

Underbart och lasa allas kommentarer (skriver pa ett amerikanskt skrivbord). Verkligen uppmuntrande!! Nu ar forsta gangen som jag kommer at internet har borta, har bloggat via mobilen sa har inte kunnat kolla alla kommentarer. Sitter pa mitt kontor, men har inte fatt internet till min dator annu sa lanar grannens.

Svar pa nagra kommentarer:
- Jag kommer vara har i sex manader
- Jag glomde fraga flygvardinnorna om maten pa flyget men jag hamnade bredvid ett trevligt pensionerat par fran Scottland som brukade flyga till L.A. sa de berattade hur det brukar ga till. Dock flyttade de pa sig innan planet till lyfte (tog lite tid innan vi kunde bege oss fran London da det var en passagerare som inte dok upp och da var de tvugna och leta reda pa hans vaskor och avlagsna dem fran planet av sakerhetsskal) da kvinnan var av den storre kroppsstorleken. Jag blev valdigt uttrakad i borjan av resan av att jag inte hade nagon att prata med och jag fick nastan panik av tanken att jag skulle tillbringa 12 timmar pa ett flygplan och inte ha nagon och prata med. Det gjorde dock att jag langtade annu mer tills jag kom fram till Dream Center!! Jag gick dock forbi och pratade med paret nagra ganger under flygresan sa jag fick lufta mina lungor lite =)

Nu ska jag ga tillbaka till Dream Center och ata av den amerikanska maten. Ar sa tacksam att det ofta finns frascha frukter och gronsaker!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Va kul att se lite av hur du har det! Känns ju nästan som att man är på plats där med dig då;)Wow! Ett eget skrivbord:) Jag tror också att du kommer klara det galant! Annars skulle jag ju inte sagt alla de där fina orden till dem som ringde:) Hihi:)