torsdag, mars 26, 2009

En dag på jobbet

Idag har jag mest hjälpt Courtney med och förbereda söndagsskolans lektioner för några söndagar framöver. På förmiddagen satt jag mest och letade på Internet efter ett bra sätt och presentera påskens budskap för barnen. Denna länk var den bästa jag har funnit hitintills:

Under eftermiddagen åkte vi till ett gigantiskt pysselvaruhus (jag kunde inte låta bli och inte köpa några pärlor) och sen åkte vi till ett ännu mer gigantiskt typ MAXI. USA:s big pack är verkligen BIG PACK. En intressant företeelse inne på varuhuset var att du kunde beställa en pizza ínnan du ställde dig i kön för och betala och när du packat ner alla varor i kundvagnen var pizzan färdig för och hämtas. Intressant... (bilden är inte jätte tydlig då jag fick smyga lite med kameran men på den grå stolpen finns en röd skylt med en röd telefon)


Inga kommentarer: