onsdag, mars 18, 2009

Kommentarer till era kommentarer

Carolina: va roligt och hora att ni kommit hem valbehallna. Det skulle vara sa harligt och fa sitta ner och ta en fika med dig och fa hora om alla aventyr som du har varit med om. Om vi inte ses i USA sa far vi ta en fika i september nar jag kommer hem...

Jonathan: Gott att du lagat cykeln, Norrkoping ar en bra cykelstad. Enjoy! Jag hade inte hort om missodet med mixern men hoppas du kan tillverka lika goda smoothies med den nya ;)

Eva-Britt: Nu ar jag snart fardig med denna veckas bulletin och for er som undrar hur den ser ut sa har jag mailat forra veckans ex till Eva-Britt.

Mamma: Roligt och se att du kunde kommentera sjalv. Jag saknar din mat!!! Igar var det tonfisksallad till lunch, vilket innebar potatischips, stort hamburgerbrod med en klutt tonfiskrora i och en liten skal med sallad, korsbarstomater och gurka. Det serverades dock en god glassig efterratt.

Inga kommentarer: