onsdag, mars 18, 2009

En uteliggare till granne...

Imorse nar jag gick till jobbet lag hon fortfarande och sov, kvinnan som bor pa busshallplatsen utanfor kyrkan. Det ar inte en jatte tydlig bild men hon ligger i den bruna sovsacken. Nu nar jag kom tillbaka fran lunch satt hon och spelade pa en piano...ingen aning var hon far allt ifran.
Jag har infort begreppet fika pa jobbet och nar jag kom imorse sa hade min chef, Dan Scott, tagit med en svensk prinsesstarta till fikat. Den smakade fantastiskt svenskt. Fick reda pa for nagra dagar sedan att han har varit missionar i Norge for manga ar sedan sa han kan forstar en hel del nar jag pratar svenska =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad mycket du får se o lära. Det är så roligt att följa dej! Här har det varit vårväder idag. Underbart! solen har värmt. Men nu är det dax att krypa till kojs vi börjar tidigt i morron bitti (torsdag). Godnatt o goddag mamma

Unknown sa...

Fika it is :)