tisdag, mars 24, 2009

Allt är så mycket större i Amerika

När jag kom tillbaka till Dream Center i fredags efter att jag slutat jobba så fanns det en plats över i en bil som skulle åka till Long Beach (södra L.A.) och lyssna på Joyce Meyer som hade en konferens där. Jag har lärt mig att spontanitet och flexibilitet gör en inte uttråkad här, så jag hoppade in i bilen. Det skulle bara ta en halvtimme och köra om det inte var för all rusningstrafik…men till slut kom vi fram till Long Beach Arena.

Vi hann inte och posera framför den dekorativa arenan då vi blev försenade på grund av all trafik. Här syns Zoe från England på bild. Det var helt sanslöst mycket folk inne i arenan, mellan 5-6000 människor hade samlats. Delerious? ledde lovsången, detta band är bara grymt bra live. På bilden syns Joyce Meyer på scenen och hon predikade om att vi ibland måste stanna upp och fira våra segrar i livet. Rubriken på predikan var ”Eat a cookie and buy a pair of shoes”. Allt är bara så mycket större i Amerika.



Inga kommentarer: