torsdag, mars 26, 2009

Ibland tar det lite tid...

Just nu vantar jag pa info for att kunna gora fardigt "the Bulletin" till sondagens gudstjanst. Dream Center ar en stro organisation och varje dag upptacker jag nya ministries och department. Helt otroligt vad manga verksamheter som pagar har hela tiden, dag ut och dag in, vecka efter vecka... Men det medfor ocksa att allt tar lite langre tid.

Igarkvall kom ett svenskat gang fran en bibelskola i Jonkoping och de ska stanna har i tva veckor. Harligt och vara omringad av lite svensk kultur... En ovantad incident intraffade igarmorse nar jag skulle oppna byraladan och ta ut en troja, hela ladan brakade samman. Kladerna akte ut pa golvet och mina rumskamrater fick ett hogljut uppvaknande =)

Jag tanker och ber for er ofta dar hemma i Svedala!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heeeje!!! Det var ett tag sedan sist!! Hoppas allt är bra med dig och grattis till examen förresten. Jag befinner mig också i USA, närmare bestämt NYC, så vi är ju en bit ifrån varandra! Hur länge ska du stanna?

Många många kramar Martina =)

Anonym sa...

hehe...kul med lite action i tillvaron...