tisdag, juni 16, 2009

Skulle publicerats i fredags, lunchtid

Jag har varit ledig nu på förmiddagen då jag blev färdig med veckans uppgifter igår. Skönt! Gick till Dream Centers café och hade underbar fikastund med Jude nu på förmiddagen. Upplyftande och uppfriskande! Jag hann även med och gå en promenad för att hämta ut lite cash och på vägen dit passerade jag en lapp-lisa. På väg tillbaka passerade jag henne igen och vi började prata. Trevlig konversation som avslutades med att hon välsignade mig med vattenflaskor. Inspirerande!

Månadens citat, hämtat från väggalmanackan i rummet:
Find the good.
It´s all around you.
Find it.
Showcase it
and you’ll
start
believing it.
- Jesse Owens

1 kommentar:

Danielle sa...

Hej kompis!
Det är roligt att följa din blogg. Jag hade inte varit inne på ett tag nu, så jag fick läsa ikapp mig:) Här hemma är det semester om en och en halv vecka (för mig). Har börjat förbereda jobbet som lärare idag. Well well...vi hörs på mailen istället. Finns ju så mycket att prata om:) Kram!!!! Danni