fredag, juni 05, 2009

Regn för andra gången

Imorse var jag och amanda ute och sprang runt Echo Park i ca 25 minuter (tjohoo), solen sken och det var allmänt trevligt. Sen när jag skulle gå till jobbet så regnade det och det har bara hänt en gång tidigare sedan jag kom för tre månader sedan...det är otroligt tacksamt att bo med rumskamrater som har resurser att låna ut vid dessa tillfällen. Jag har varken paraply eller regnjacka här men min kära rumskamrat Kate lånade ut sin regnjacka till mig. Dagen har dokumenterats med ett foto. Träden bakom mig tillhör Echo Park... Nu är det dags och börja jobba. ska bland annat hjälpa James, en av mina chefer, och förbereda för hans bröllop ikväll. Ska gå på ett amerikanskt bröllop ikväll, ser verkligen fram emot det!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

oj...nu har det regat tre dar i sträck här i norden! Du har sparat håret ser ja...;)

Kelly Steel sa...

hej snygging! maila mig på fraufeuer@hotmail.com om du vill fortsätta läsa kakburken :) kram kram