torsdag, juni 25, 2009

Dagarna som gått...

Jag kan fortfarande inte riktigt öppnna bloggen men jag kan göra inlägg så jag hoppas att alla intresserade kan läsa och begrunda det som skrivs...

Det har hunnit hända mycket sedan senaste inlägget...har suttit i gräset och stickat tillsammans med Kristin och njutit av en härlig kopp te, spenderade en avkopplande eftermiddag på beachen, firade Fars Dag i söndags, men det största eventet hände i lördags. Tre sjukhus kom till Dream Centers parkering och människor kunde komma och donera blod. LA hade inte tillräckligt med blod så då erbjöd sig Dream Center att anordna en stor happening för att locka folk att komma och ge blod. Finn ett behov och möt det behovet....jag kunde dock inte ge blod då jag inte var Amerikan men jag hjälpte till och knyta fast 500 helium ballonger över hela området.


Inga kommentarer: