tisdag, juni 30, 2009

Helgen som gått...

Har haft en härlig helg med många härliga inslag. Mina axlar har blivit lätt brända, suttit och stickat i en park, tog en promenad som blev tre timmar lång (vi var alla ömma i våra ben dagen efteråt) och helgens höjdpunkt - jag och Zoe gick och tittade på en musikal i Hollywood. Sååå bra!!!




Vi firade med gratis glass (jag hade en kupong som jag fick när jag nästan gav blod förra helgen). Man ser så många intressanta människor här varje dag. För att bara ge några exempel så på bussen på väg till Hollywood satt en man med en "manngekängdocka" (man kan köpa en kvinnlig docka som "ersättare" för en kvinna i sitt liv, typ, väldigt märkligt) och när vi njöt av vår glass var det en man som fick en parking-ticket och han blev så arg. Vi trodde han skulle ta fram en pistol...lite läskigt.

Vi såg Michel Jacksons stjärna också, de flesta blommorna var dock borttagna men hans död är en big deal over here.



3 kommentarer:

mamma sa...

roligt att se bilder på dej. här är vädret varmt, väldigt varmt.Idag blir det nog lite värmeåskväder har kommit lite regn redan. 3 dagar kvar att jobba.Lägger i sista växeln...kram mamma

Anonym sa...

musikal! tjhooo!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

söt skjorta/linne du har!