onsdag, augusti 19, 2009

Tacksamhet

Jag kan inte annat än att känna en stor tacksamhet för de senaste två veckorna. Det har varit fantastiskt underbart att spendera dem med min kära familj. Jag älskar dem mer och uppskattar dem ännu mer efter dessa veckor. Vi har tagit massor med kort och jag ska med glädje dela med mig av dem. Vi la bara över alla bilderna på datorn igår så de är i en ända röra men imorgon kommer förhoppningsvis lite bilder kunna läggas ut.

Tack detsamma till alla er som hälsa så gott och tack till alla er som har bett för oss. Ni är guld värda och ni motiverar mig!

Till sist, fick sms från pappa för några timmar sedan och de sitter i Manhattan, New York, och fikar. Låter inte det bara helt underbart?! Det är så roligt att de har möjlighet och uppleva lite av New York också innan de beger sig av hem till kära Svedala.

2 kommentarer:

Danielle sa...

Hej Katarina! Vad härligt det låter:) Nu är det bara ett par veckor kvar tills det är din tur att färdas hemåt:) Det ser jag fram emot! Njut nu massor av tiden som är kvar och "dra allt du kan" som man brukar säga;)kram!

Eva-Britt sa...

Har saknat dina inlägg,men förstår att du har haft fullt upp. Så härligt! Ni är en så underbar familj. Och snart är ni samlade i Norrköping allihop. Fantastiskt! Ser fram emot det
Kram EB