lördag, augusti 22, 2009

Inga bilder men...

Det visade sig vara mycket arbete med och få ordning på bilderna från familjesemestern, men ska försöka och hinna fixa med dem i helgen.

Crazy att det snart är dags att åka hem. Min ersättare kom idag så det har varit en intensiv dag av att försöka lära och visa allt som jag gör, men hon kommer bli en fantastisk ersättare. Ser med spänning fram emot att komma hem till Sverige igen men jag vet att det inte kommer ske utan tårar. Den resa som jag har gjort här på Dream Center har varit livsförvandlande på många sätt.

Imorgon är det dags för Backpack giveaway. Vi kommer att dela ut mängder med ryggsäckar som är förberedda med saker som behövs för en skolstart och det kommer att finnas frisörer på området som kommer klippa håret på barnen gratis, tandläkare som kommer checka tänderna gratis, läkare som kommer checka hälsan gratis osv. Det kommer finnas och göra hela helgen =)

På måndag kommer jag åka iväg som ledare på ett läger för hemlösa barn, ser fram emot det enormt mycket. Så det kommer att bli ett blogguppehåll nästa vecka för några dagar...

1 kommentar:

Anonym sa...

kolla in det här
http://www.nt.se/video/Default.aspx?tab=1&mp=5468867&autoplay=true

riktigt nice!!!