onsdag, september 02, 2009

Just to let you know...

Elden som harjar har i LA tros bli en av de varsta i Caloforniens historia nar det har brunnit fardigt. Just nu brinner det till mestadels okontrollerbart. Jag ser rokmolnen fran Dream Centers parkering och fran kyrkan dar jag jobbar, gigantiska. Det luktade brandrok i hela korridoren i sondags och det ar lite aska pa bilarna pa parkeringen. Det ar superhett har just nu (ca 40+ grader) sa kanslan ar att vi lever typ granne med elden men annars paverkas jag inte sa mycket fysiskt av elden, men det ar allt lite laskigt...

Det har ocksa fallts lite tarar redan over att jag kommer aka hem snart. Jag langtar efter att komma hem men det kommer bli kanslomassigt jobbigt att lamna denna plats som har kommit att betyda sa mycket for mig. Just nu haller jag pa och introducera min ersattare till mina arbetsuppgifter. Hon kommer att gora ett fantastiskt jobb, men samtidigt sa blir det klarare och klarare for var dag att jag lamnar denna plats fysiskt snart. Dream Center kommer dock att finnas kvar i mitt hjarta for alltid.

1 kommentar:

tobias&emma sa...

åh katarina, tänk att du är hemma snart... men förstår din känsla! ska bli härligt att få se dig igen. kram