onsdag, september 09, 2009

Flexibilitetens obekväma sida

Jag har lärt mig att det är bra att vara flexibel och det är något som jag vanligtvis inte har några större problem med men ibland kan man verkligen ha sett fram emot något och sen blir det inte av för att plikten kallar. Jag skulle inte behöva jobba denna vecka då min replecemant redan har anlänt men igår blev jag inkallad och räkna pengar (gjordes inte i måndags då det var en röd dag) då det var en person som inte dök upp. Vanligtvis brukar vi vara klara med räknandet före lunch men igår, av någon oförklarlig anledning, var vi inte klara förens kl 15...så jag fick helt planera om min dag. Men ack vad trevlig dagen blev trots allt till slut...jag åkte iväg och shoppade på kvällen då jag behövde ha en svart dress till kvällens event; "Night of Dreams". En kväll som Dream Center samlar in en massa pengar till deras verksamhet genom en auktion. Så här såg det ut på byggnaden när jag kom tillbaka igårkväll, det var full aktivitet för att förbereda kvällens händelse...

1 kommentar:

pappa sa...

Jag bara känner en sån längtan tillbaks till DC när jag ser bilden. Vad skall inte du känna sen. Syns snart.