tisdag, december 16, 2008

Knappars mångsidighet

För några år sedan köpte jag ett helt gäng med knappar på Erikshjälpen för väldigt få kronor. Även om en del knappar har använts som dekoration på bl.a. kort så känns det som att antalet inte har blivit mindre. Igårkväll satt jag och pärlade och två väl valda knappar blev föremål för min smyckestillverkning.
En ring med en grå knapp som "botten"...

Det tillverkades en vit berlock också... La dessa smycken på posten idag och de sändes iväg i syfte att bli en uppmuntran till mottagaren att orka de sista dagarna nu som är kvar innan jul. Satte bara på ett frimärke, tänkte inte på att det kanske behövdes två. Kom på detta när jag redan lagt brevet på brevlådan men bad en bön om att det ändå skulle komma fram...

2 kommentarer:

BETSY sa...

Va fina de blev!

Anonym sa...

D kom fram o d va helt underbara! Älskar dig min syster! Du e fantastisk!