fredag, maj 21, 2010

Förberedelse inför bilprovningen

Jag är så tacksam för mina föräldrar! Det är så bara så bra att kunna låna deras bil titt som tätt. Idag fick jag i uppdrag att åka och bestiktia bilen och i samband med det passade jag på att städa ur bilen. Den blev skinande ren inuti. Verket skulle blivit fullbordat ifall jag åkt till en biltvätt så att det yttre fick en uppfräschning också, men ack, det hanns inte med. Mamma blev iallafall väldigt glad att jag städat innuti. På vägen till bilbesiktningen åkte jag förbi detta fantastiskt vackra maskros-fält.

2 kommentarer:

Esil Agni sa...

Tänk att få panera och steka dessa stora rosor! Inte bara gott utan nyttigt också.

Esil Agni sa...

Fråga Betsy Elisabet om det. Hon har ätit det. Men vi vet inte om det är därför hon är som hon är.