fredag, juli 31, 2009

En vecka

Mycket hinner hända på en vecka sedan sista inlägget. Har åkt ut med Food Truck, en truck som åker ut till fattiga områden och delar ut mat. Erfarit ett annat ministry, Gift In Kinds, som ansvara för alla donations av möbler osv. Vi behövde fler möbler till rummet då vi skulle få en fjärde roommate. Har varit på två supermöten...budskapet var life changing... Njutit av livet i största allmänhet. Det är något som jag har lärt mig sedan jag kom hit att ta vara på dagar och tillfällen. Varför inte leva livet fullt ut när jag har chansen?!

Ps. UllaMi och Danielle, ert meddelande på min telefonsvarare var bara super uppmuntrande. Vi ses om drygt en månad igen =)

1 kommentar:

Danielle sa...

Hehe:) Vi kunde inte låta bli när vi fick chansen:) Ja, det ska bli såå kul att se dig igen och att få höra allt du varit med om! Har spenderat eftermiddagen med dina syskon bland andra och jag är nästan lite avundsjuk på att de ska åka till LA...men bara nästan:) för avundsjuk ska man ju inte va:D Haha:) Ha det superkul och njut av livet! Kram!!!