fredag, oktober 26, 2012

0 HLR

Min cykel bedömdes som 0 HLR igår. Inom den medicinska världen finns det något som heter noll hjärt- och lungräddning (0 HLR), vilket man tar till när återupplivningsförsök inte är medicinskt försvarbart längre, typ. Min cykel gick detta öde till mötes igår när jag kom tillbaka till cykelhandlaren där jag lämnat in den. Cykelhandlaren föreslog att jag investerade i en ny cykel istället för att lägga ännu mera pengar på att hålla min gamla cykel rullandes.

Jag valde och lita på cykelhandlarens förhoppningsvis ärliga feedback.

Min kamera är snart 0 HLR på också. Det blir rätt grusiga bilder (se förra inlägget) med den så om jag ska kunna lägga upp bilder med kvalitet på bloggen behöver ännu en investering göras...den får dock vänta några dagar då det inte var helt gratis att investera i en ny cykel.

Inga kommentarer: