onsdag, februari 11, 2009

L.A. förberedelser

Sitter här och förbereder det sista till besöket på Amerikanska ambassaden imorgonbitti. Det pirrar lite i maggropen för det är en ny erfarenhet som väntar. Att söka visum till USA innebär att fylla i olika pappershandlingar, införskaffa sig ett visst personbevis och kort på sig själv som måste vara av en viss kaliber (kostade 295 kronor för två stycken kort, helt otroligt), betala 1050 kronor till ambassaden...puh. Sedan är det säkerhetsförordningar som måste följas innan jag blir insläppt för en intervju, bl.a. får jag inte ens ta med min mobil in i ambassadbyggnaden...

Nu ska jag gå och lägga mig. Bussen till Sthlm går kl 04:10 imorgonbitti =)

1 kommentar:

Anonym sa...

"Gör en sak varje dag som skrämmer dig!" d e bra att du håller dig t "solkrämens" filosofier, fast de inte e vetenskapligt bevisade;)